mijnVital10
- Herinneringsmails worden 24 uur van tevoren gestuurd, indien in HEP is aangegeven om een reminder te versturen.
- De gebruikersnaam (mailadres) bij het inloggen kan worden onthouden.
HEP
- De performance van HEP is verbeterd. HEP moet nu minder vaak crashen en gegevens worden sneller opgehaald. Hierbij is de layout van HEP ook veranderd. De verschillende tabbladen staan nu allemaal in het menu links in beeld.
- In de ‘Alerts’ binnen de patiëntenkaart, worden nu alleen de patient-specifieke alerts laten zien. De alerts van andere patienten staan hier niet meer bij.
- Er stond een spelfout in de hartrevalidatiebrief. ‘Actuale klachten’ is nu veranderd in ‘Actuele klachten’. Daarnaast is de uitlijning iets aangepast waardoor de datum van de voorgeschiedenis gelijkt staat met de eerste regel van de diagnose.
- In de hartrevalidatiebrief komen de cardiometabool antwoorden weer overeen met de antwoorden die in het cardiometabool tabblad zijn ingevuld.
- Het formaat van de documenten die vanuit HEP wordt geprint, is aangepast. Wanneer er iets vanuit HEP wordt geprint, wordt dit document als A4 naar de printer gestuurd.
- Het formaat van de documenten die vanuit HEP wordt geprint, is aangepast. Wanneer er iets vanuit HEP wordt geprint, wordt dit document als A4 naar de printer gestuurd.
- Er kunnen nu in HEP meerdere afspraken tegelijk ingepland worden voor één patient. Dit kun je doen door naar het tabblad ‘Afspraken’ te gaan. In dit tabblad kun je nu op ‘Plan meerdere afspraken’ klikken (Figuur 3). Er zal vervolgens een nieuw scherm openen (Figuur 4). In dit scherm moet een afspraaksoort en een periode geselecteerd worden. Wanneer je vervolgens op ‘Zoeken’ klikt, worden alle afspraken van de geselecteerde afspraaksoort binnen de geselecteerde periode, weergeven (Figuur 5). In dit scherm kun je meerdere afspraken selecteren door deze aan te vinken. Wanneer je vervolgens op ‘OK’ klikt, wordt de patient toegevoegd aan deze afspraken. Je dient vervolgens wel nog de patient aan te melden in het rechter schema.
- We kunnen nu voor iedere afspraaksoort aangeven hoeveel patienten maximaal aangemeld mogen zijn. Dit kan ingesteld worden in Administratief –> Afspraaksoorten (Figuur 6). Wanneer er een maximaal aantal deelnemers is ingesteld in een afspraaksoort, komen de ‘volle’ afspraken niet meer in beeld wanneer je meerdere afspraken tegelijk plant voor één patient. Zo plan je dus nooit teveel patienten in een afspraak, mist de patienten wel worden aangemeld. Niet iedereen kan bij afspraaksoorten. Wanneer maximaal aantal deelnemers voor een afspraaksoort aangepast moet worden, kun je altijd r.prins@vital10.nl mailen.
- In afspraken in de agenda is nu zichtbaar welke patienten zijn aangemeld (Figuur 7).
- Wanneer patienten zijn aangemeld voor een afspraak, worden de namen van de patienten automatisch in de afspraak zichtbaar.
- Wanneer patienten worden afgemeld voor een afspraak, zijn de namen van de afgemelde patienten niet meer zichtbaar in de afspraak.
- Wanneer patienten ‘no-show’ worden gemeld voor een afspraak, komt er in de afspraak te staan: Onbekende status: “Naam patient”.
- Wanneer patienten niet zijn aangemeld, afgemeld of no-show worden gemeld, komen de namen van de patienten ook onder ‘Onbekende status:’ staan.